loading...
خنده در حد مرگ
Admin بازدید : 72 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

تو خواستگاری بابام در گوشم میگه واسه مهریه هم حرف بزنیم ؟

 میگم پ ن پ چیزی نگیم شاید یادشون بره واسمون مفتی در بیاد !

*****

یارو عکسو دیده بهم میگه این دماغ خودته ؟

میگم پ ن پ دماغ اجدادمه که بینی به بینی و نسل به نسل منتقل شده و الآن رسیده به من !

*****

ماشین رو بردم تعمیرگاه یارو میگه باید بخوابه .

میگم باید بمونه اینجا ؟

میگه پ ن پ ببرش آروم بذار تو تختش یکم استراحت کنه !

 *****

واسه استخدام به یه شرکت رفتم .

خانومه میگه واسه استخدام اومدی ؟

گفتم پ ن پ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین.

*****

 دارم کرکره مغازم رو میکشم پایین .

یارو میگه میبندی؟ میگم پ ن پ گرمم شد دارم با کرکره خودمو باد میزنم !

*****

با داداشم رفتیم بیابون !

بهش کارد دادم در کنسرو لوبیا رو باز کنه .

میگه با چاقو بازش کنم ؟

میگم پ ن پ راست کلیک کن اوپن ویت بزن با مدیا پلیر بازش کن !

*****

یه گوسفند خریده بودیم بسته بودیمش به درخت که قربونی کنیم .

دختر خالم میگه میخوان این طفلی رو بکشن ؟

میگم پ ن پ کار بد کرده بستیمش به درخت تا درسه عبرتی بشه واسه بقیه ی گوسفندا !

*****

واسه دوستم عکس ایمیل کردم بهش زنگ زدم میگم فرستادمش .

میگه یعنه الآن تو ایمیلمه ؟

میگم پ ن پ الآن دم در خونته ولی دستش به زنگ نمیرسه درو باز کن بیاد بالا .

*****

به مامانم میگم نمیخوای واسه من آستین بالا بزنی ؟

میگه یعنیزن میخوای ؟

میگم پ ن پ گفتم آستیناتو بالا بزن با هم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره !

*****

تو اوتوبان گشت نامحسوس یه ماشین رو گرفته بود !

راننده ماشین به پلیسه میگه میخوای منو جریمه کنی ؟

پلیسه میگه پ ن پ با دو تا همکارام میخواستیم گل کوچیک بازی کنیم یه یار کم داشتیم گفتیم مزاحم شما بشیم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم یک از نطالب رو بیشتر دوست دارید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 302
  • بازدید کلی : 5,147