loading...
خنده در حد مرگ
Admin بازدید : 79 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (1)

ملت برای تجدید خاطرات عکسای آلبومشونو نگا میکنن .

ما فقط کافیه زیر تختمونو تمیز کنیم !

*****

وقتی صبح از خواب بیدار شدم نفهمیدم کجام ؟

بعد کمی که دقت کردم دیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده .

*****

ماشین لباسشویی خونه ما خیلی پیشرفته است ...

کاری به این نداره که لباس چه رنگی بهش میدی !

نگاه میکنه میبینه چه رنگی بهت میاد اونو تحویل میده ...

*****

رفتم کبابی رو تابلوش نوشته بود 100% گوسفندی .

 بعد از این که کبابا رو خوردم فهمیدم منظورش من بودم که اونجا غذا خوردم !

***** 

یکی از تفریحات دوران کودکی ما این بود که چند تا لیوان آب پشت سر هم میخوردیم .

بعد دراز میکشیدیم شکمونو تکون میدادیم صدای آب میومد ...

حس سواحل صخره ای به آدم دست میداد ^_^

*****

نهنگ ، نهنگ خواهش من از کامپیوترم

وقتی هنگ میکنه و به پرت و پرت میفته !

*****

گفت و گوی کاملا جدی دو دختر در تاکسی :

 اولی : مربی تئاترمون قبلا تو دستش یه تومور داشت !

دومی : تومور مغزی ؟

اولی : نمیدونم دیگه اونشو نگفت !

*****

در قرض دادن پول به دوستانت احتیاط کن مبادا هر دو را از دست بدی !

*****

به بعضیا باید گفت این بادی که انداختی تو گلوت ،

قبلا تو معده ما بوده ...

آره ...

*****

هر وقت شارژ ایرانسل میخرم چشمم به ارقامش میوفته یاد رتبه کنکورم میوفتم ،

بغض گلومو میگیره !

*****

اینکه من الآن دوساعت اخبار انگلیسی میبینم معنیش این نیست که خیلی اینگلیسی بلدم .

بلکه کنتور در دو متری منه ودست من حتا یه متر هم نمیشه !

*****

بابا این گوگل میخواد از من شماره بگیره میگه واسه کار امنیتیه ...

منم نمیدم مگه زوره ؟

من خودم نامزد دارم ...

*****

در کل بیشتر از دو نوع آرامش نداریم :

 یکی آرامش قبل از طوفان ، یکیم آرامش بعد از ر.ی.د.ن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جمشید در تاریخ 1392/07/26 و 5:54 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود.یه دل سیر خندیدم.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم یک از نطالب رو بیشتر دوست دارید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 315
  • بازدید کلی : 5,160