loading...
خنده در حد مرگ
Admin بازدید : 74 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

هواکش توالت چیست ؟

اصلی ترین وظیفه هواکش توالت تولید صدا برای آرامش خاطر شخص مشغول در محل و سایر وابستگان در خارج میباشد .

کلا بو بهانه است !

*****

چند شب پیش از خواب پا شدم برم دستشویی !

تو تاریکی به زور دستشویی رو پیدا کردم همین که درشو وا کردم چراغشم روشن شد کارمو کردمو برگشتم خوابیدم .

فرداش که مامانم در یخچال رو باز کرد من فهمیدم چیکار کردم !

از اون موقع تحت تعقیبم یعنی اگه دست مامانم بهم برسه میکشتم

اینا هم که میگن زیبا ، جادار ، مطمئن همش حرفه !!!

*****

این روزا خرجم زیاد شده ، گرونی هم که بیداد میکنه ...

جیبم که دیگه جواب نمیده که هیچ ،

تازه سوالم میپرسه !

*****

یه ماشین لباسشویی داریم که بنده خدا اومقدر تکون میخوره

که همزمان با شستن لباسا تو خونه قدم میزنه !!!

*****

طرف زده work at FBI

بهش میگم این همون پلیس فدرال آمریکاست ؟

میگه نه این مخفف فدراسیون بیکاران ایرانه !

*****

یه بار رفتم دست کشیدم رو آفتابه ازش یه غول بیرون اومد .

بهم گفت یه آرزو کن منم گفتم خونه میخوام !

گفت من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم ؟!؟!

لامصب خیلی منطقی بود

*****

کلا کتاب عربیمون هشتا درس داره

معلم میگه هفته آینده هشتا درس اول امتحان !

معلم

من

هشتا

درس اول

دوستام

*****

دخترا تا وقتی لاک نا خنشون خشک نشه کاملا بی دفاع و بی خطرن

*****

دامن چیست ؟؟؟

 پوشش پایین تنه ، زیر انداز همراه ، حوله ، خشک کن ظروف غذا ، باد بزن ، گیرنده آب بینی ، مخفی کن کادو ، هدایت کننده مرغ ها به لانه و سایر موارد دیگر که به عقل ما قد نداد !!!

*****

 یه قانونی تو تهران هست که میگه اگه در مسیری بودی که ترافیک نبود پس بدون که حتما راهو اشتباهی اومدی !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم یک از نطالب رو بیشتر دوست دارید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 305
  • بازدید کلی : 5,150