loading...
خنده در حد مرگ
Admin بازدید : 91 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

تو مراسم عروسی عاقد میگه آیا بنده وکیلم

دختره میگه پ ن پ متهمی !!!

*****

دارم میلرزم از ترس رفتم دکتر میگم دکتر به دادم برس به جای سمنو یه پیاله حنا خوردم

دکتر میگه الآن حالت بده ؟

میگم پ ن پ خیلی شاد و شنگولم تو رودم حنا بندونه تو معدم بله برون!

*****

شیشه شکست رفت تو دستم بهدوستم میگم در بیارش !

میگه شیشه رو ؟

میگم پ ن پ ادای منو در بیار دور هم یکم بخندیم !

*****

میگم امروز بزرگترین تکیه گاه زندگیم رو از دست دادم .

میگه همسرت مرد ؟

میگم پ ن پ پشتی صندلی کامپیوترم شکست !

*****

 با دوستام میرفتم که یهو پام پیچ خورد ، خوردم زمین

میگه کمک میخوای ؟

میگم پ ن پ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت میکنم

*****

از دختره خوشم اومده نمیدونم چطور به مامانم بگم

گفتم مامان من حق دارم دختر مورد علاقم رو خودم ان تخاب کنم ؟

میگه حق انتخاب برا ازدواج رو میگی ؟

میگم پ ن پ حق داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای رو میگم !

*****

به خانواده دختره زنگ زدم میگم یه وقتی رو تعیین کنین برا امر خیر مزاحمتون بشیم!

میگه واسه خواستگاری از دخترمون ؟

میگم پ ن پ برای موضوع هسته ایران خدمت میرسیم !!!

*****

از خواستگاری برگشتیم مادربزرگم زنگ زده ازم میپرسه چی شد ؟

میگم خواستگاری رو میگی ؟

میگه پ ن پ توافق ایران با گروه 5+1 رو میگم !!!

*****

رفتم بانک وام بگیرم ، میگه ضامن داری ؟

گفتم پ ن پ بدون ضامن هستم و الآن منفجر میشم !!!

*****

به مامانم میگم یه چیز بنداز رو بابا خوابه ...

میگه پتو خوبه ؟

میگم پ ن پ میز ، میز بهتره !!!

*****

ماشینمو از بغل زدن درب داغون کردن .

حالا برگشتم خونه داداشم میگه تصادف کردی ؟

میگم پ ن پ دادم صافکاری این طوریش کنه راحتر تو کوچه ها بپیچم !

*****

صبح امتحان پایان ترم به دوستم میگم برسونی ها !

میگه تقلب ؟

میگم پ ن پ سلام گرم من رو به بابات

*****

گوشیمو سایلنت کردم گذاشتمش رو میز داره میلرزه میگه داره زنگ میخوره ؟

میگم پ ن پ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده !

*****

یارو با سگش داشت قدم میزد دختره رسیده میگه اخی چه نازه ،

 گاز هم میگیره ؟

گفتم پ ن پ فقط ترمز میگیره !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم یک از نطالب رو بیشتر دوست دارید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 293
  • بازدید کلی : 5,138