loading...
خنده در حد مرگ
Admin بازدید : 68 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

میخوای از اینترنت بدون هزینه کردن حتی یک ریال درآمد داشته باشی و خودتو به آرزوهات نزدیکتر کنی . . .

 

 میخوام بدون مقدمه چینی و خسته کردن شما برم سر اصل مطلب من دو تا سایت براتون پیشنهاد می کنم که بعد از یکسال تجربه کردن سایت های کلیکی ایرانی و خارجی فقط این دو تا رو قابل اعتماد و سود آورتر نسبت به سایت های دیگه پیدا کردم. اگه سایت قابل اعتماد و با سود بیشتر میشناسی بهم بگو عضو بشم . . .

 

1)نئوباکس ( NeoBux ) : اگه سرت شلوغه و زیاد فرصت موندن در اینترنتو نداری میتونی با روزی 10 یا 15 دقیقه درآمد خوبی از یه سایت کلیکی خارجی داشته باشی. 15 روز اولش یکم سخته تبلیغات کم میده ، زیرمجموعه نداری و درآمدت کمه ولی بعد 15 روز که زیر مجموعه اجاره کنی وضعت فرق میکنه و چون درآمدت بر حسب دلار بهت داده خواهد شد یه سودی هم از گرون بودن دلار نسبت به ریال داری. میتونی از اینجا ثبت نام کنی.

 

2)پیکو باکس ( PcoBux ) : اگه وقت زیادتری داری معمولا آن هستی و میتونی حدود 1 ساعت وقت بذاری. میتونی در یک سایت کلیکی ایرانی ثبت نام کنی و حدودا روزی 1000 تومن ( بله 10000 ریال ) داشته باشی و یا حتی با گذاشتن پاپ آپ در وبلاگت پول دریافت کنی و بجای برداشتن پولت میتونی اونجا سرمایه گذاری کنی و یه سوددهی مطمئن داشته باشی.میتونی از اینجا ثبت نام کنی.

 

حتی اگه واسه دیدن سایت هم که شده ثبت نام کن و در هر کدوم که ثبت نام کردی نام کاربریتو بهم ایمیل کن ( hadi_puormahdi@ymail.com ) توی شبکه های اجتماعی هم هستم. البته اینم بگم که هر کدومو که ثبت نام کردی زیرمجموعه من میشی ولی نگران نباش پولی از تو کسر نمیشه بلکه سایت پولی به عنوان پورسانت به من میده که تو هم میتونی زیرمجموعه گیری کنی و پورسانت هم بگیری و هر کمکی که از دستم بیاد میکنم و برای کسب درآمد راحتتر راهنماییت میکنم . . . 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم یک از نطالب رو بیشتر دوست دارید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 309
  • بازدید کلی : 5,154